Sunday, May 2, 2010

a new start..

Ape yg new start??aku tgh bersemangat nk buat sesuatu yg baru utk diri aku..2hb Mei 2010..means da genab ler 2thn aku keje or berkhidmat dalam gomen..walaupn keje aku skrg nie biase2 jer..tp aku tetap bersyukur sbb ini rezki aku yg Allah Taala beri..may b this time ini jer rezki aku yg Allah tentukn tuk aku..may b in future ade rezki yg lebih..sape taw kan..

Coz i'm too excited..dlm fb aku statuskn diri aku "cpatny ms berlalu..pejam celik da 2thn aku berkhidmat dlm gomen"..ade yg komen status aku tu..kwn lame..komen dlm berlagak..komen yg wat aku tercabar sgt..tp aku take that comment sbg cabaran tuk aku perbaiki diri n bersemangat nk buat ssuatu yg leh aku proud..Well, itu lah aku..aku bila rs tercabar..aku nk tnjuk kt org tu yg aku mmpu jd lebih bek dr dia..even aku xmampu nk tandingi dia..but i have something yg org len xder..InsyaAllah..akn aku buktikan..

No comments:

Post a Comment